Tomio Okamura: Nechci ženu na hypotéku

03.04.2009 09:00

Tomio Okamuru můžete sledovat v pořadu Den D jako jednoho z investorů. Můžete se s ním setkat i v našem magazínu, kde jakožto mluvčí Asociace českých cestovních kanceláří a agentur přináší zprávy z cestovního ruchu. Můžete ho také každou sobotu vidět za pultem jeho Japa Shopu. Můžete s jeho cestovkou Miki Travel vycestovat na dovolenou. Mužete se s ním setkat v některé z dalších jeho firem.

Kdo ale ve skutečnosti je Tomio Okamura? Když žil ještě v Japonsku, přivydělával si, přestože pochází z významné bohaté rodiny, jako popelář nebo prodejce občerstvení v kině. Kde přišel ke svému kapitálu? Jaký je jeho vztah k ženám? To se dozvíte v našem rozhovoru…

   Jméno: Tomio Okamura
   Datum narození: 4. července 1972
   Znamení: Rak

Nedávno se začal vysílat pořad Den D. Je to pořad, kde jsou pěti investorům předkládány obchodní návrhy a vy jste v roli právě jednoho z těchto investorů. Řekněte mi o pořadu víc, jak jste se do něj vůbec dostal?
Znám ho z Japonska. Pořad je o tom, že lidé mají spoustu nápadů a snů, ale banky jim na ně nechtějí půjčit, nebo třeba ani neví, jakým způsobem začít. Ve Dnu D dostávají lidé šanci přijít před nás pět a, když nás před kamerami přesvědčí, mohou dostat požadované peníze. Říct si mohou o nejméně dvě stě tisíc a maximálně milion a půl korun. Jak diváci viděli v prvním díle: Pán, který přišel bez peněz, od nás dostal milion dvě stě tisíc korun.
Ty nápady mohou být úplně jakékoli. Ať vymyslíte jídlo, tanec, písničku, výrobek, třeba ideální podprsenku, prostě cokoli vás napadne a chtěli byste na tom vydělat, tak to můžete zkusit.

Ty peníze ale neinvestuje televize, investujete je vy…
Je to reality show. My jako investoři investujeme vlastní peníze, čili to nejsou peníze České televize nebo nějakého sponzora. Na druhou stranu chceme podíl ze zisku z toho nápadu. Vše se rozhoduje přímo před kamerami, dopředu netušíme, kdo přijde.
V každém díle je šest až osm nápadů. Jediná šance je přesvědčit nás před kamerami. Lidé si tam přináší ukázky a ochutnávky, protože dostanou právě tuhle jedinou šanci. My se ukázek dotýkáme, musíme je vyzkoušet…  Je to v tomhle smyslu hodně zábavné. Některé nápady jsou úplně hloupé, tak je okamžitě vyhodíme, jiné jsou chytré, tak se nad nimi zamýšlíme.

Říkal jste, že tu soutěž znáte z Japonska. Vy jste ji navrhnul České televizi, nebo jste byl osloven?
Česká televize mě oslovila. Pořad běžel úspěšně ve více než patnácti zemích na světě. Jsou to nejen země jako Spojené státy, Austrálie, Nový Zéland či Rusko, ale i mnoho exotických zemí jako Nigérie, Afghánistán nebo Izrael, Gruzie…  Česká televize si toho všimla ve Velké Británii, kde na BBC běží již sedmá řada této třináctidílné reality show, tam pod názvem Dragon Den. Licenci ale zakoupila od japonské firmy Sony, protože licence je...

 

Celý článek si můžete přečíst na magazínu Žena-in.cz:
Tomio Okamura: Nechci ženu na hypotéku

Vyhledávání

Kontakt

Jakub D. Kočí Kyslík: 775 030 431

Milý internetový poutníče,

  ať už sem zabrousíš z jakéhokoli důvodu,

  buď vítán! Doufám, že zde najdeš vše,

  cos najít chtěl. 

Jakub

 

NEJBLIŽŠÍ VYSTOUPENÍ

V tuto chvíli není naplánované žádné vystoupení.
Tvorba webu zdarma s Webnode Webnode