
CAMELOT 2009 - Africké vlaštovky
INFORMACE
Termín
23. (pátek večer) - 25. říjen 2009
!!!HOSTINA ZAČNE V PÁTEK MEZI 20.00 a 21.00!!!
Místo
Letní tábor DDM Písek (Kobyla) ve Vráži u Písku, ostatně jako posledně. Mapka ZDE!
Doprava
Vlastní, pokud se tu časem neobjeví něco jiného.
Reálné jídlo a Vstupné
Reálné jídlo bude pro hráče, kteří si ho včas objednají. Koukejte si ho tedy objednat a ZAPLATIT! do 1. října ´09. Kdo nezaplatí včas, nedlabe. Vaří písecká kuchařka jako loni.
Vstupné je také potřeba zaplatit do 1. října ´09.
Všechny platby posílejte na účet číslo: 51-993020267/0100
Zpráva pro příjemce: Vaše jméno (pokud nemůžete dát zprávu pro příjemce, brnkněte mi, a dostanete svůj Variabilní symbol).
Souhrnné náklady za hru, hostinu a ubytování: 280 korun.
Jídlo na celou dobu akce stojí: 120 korun.
Individuální platby (jen ubytování a jídlo atp.) třeba pro fotografy jsou možné, řešte je mailem s Drakem:
LETOŠNÍ LEGENDA
Británií zmítaly boje a nejednota, když tu čaroděj Merlin pocítil, že meč králů, Excalibur, byl vyňat z kamene, odkud ho mohl vyjmout jen Utherův potomek. Nikdo se však králem neprohlásil, meč z kamene zmizel a možní dědici z řad šlechticů mlčí...
A jako každý rok se všichni sešli oslavit Samhain v srdci Anglie nedaleko prastarého hostince u Kámen Lotu, kde pak mnozí našli útočiště na noc.
PRAVIDLA
Návrh své postavy pošlete na mail:
Chceme od vás hlavně vlastní historii (kde jste se vzali) a alespoň jeden osobní cíl (třeba: chci si postavit dům, stát se králem, upálit čarodějnici) a návrh svých pěti dovedností (viz pravidla).
Letošní Camelot bude plánovitě komický, směšný, humorný. Pokud chcete hrát něco zvláštního a mimořádného – tedy nečlověka (třeba: sud v krčmě, legendárního draka), musí to být v rámci daného světa. Chceme, abyste si psali postavy, které si chcete zahrát.
Jediná postava, která bude určena organizátory, bude čaroděj Merlin, ostatní postavy jsou volné, ale některé by tam měly být:
Morgaine, Artuš, rytíři kruhového stolu (Gawain, Galahad, Mordred, Lancelot), Jezerní paní, Francouzi, rytíři Ňy a inkvizice jsou vítáni.
Herní jídlo
Ve hře postava jíst nemusí, protože umřít hlady nejde, ale když je postava dobře napapaná, je spokojená a může získat různé výhody.
Životy
Každý má jeden život jako v reálu. Pozor, zabít člověka je ale docela těžké.
Fyzické zabití
Bojujeme šatrh (paralympiáda) systémem – tedy seknutí do ruky znamená, že mám posekanou ruku a neudržím v ní zbraň atp... Zásah tedy zraňuje tu část těla, do které byl člověk zasažen. Zabít musíte vědomě po dostatečném zranění a jednoznačně zahrát dobíjení (probodnete srdce, odseknete hlavu, proříznete krk-každé samozřejmě trvá jinou dobu).Důležitý je role-playing a oběť musí vědět že byla doražena.
Magické zabití
Kouzlit mohou všichni, u koho je to z principu logické a má to dohodnuté s organizátory (dryády, víly atp.), doba trvání každého kouzla je 15 minut. Účinek kouzla musí být obsažen v jeho názvu a vyřknut při sesílání: „Nechť ti střelhbitě naroste paroží!“
Trvalá kouzla (kouzla s trvalým efektem) má pouze Merlin.
Dovednosti
Běžné schopnosti v rámci své postavy umí každý libovolně (jsem hospodská, umím uvařit polévku, ale neumím uvařit polévku, která léčí, pokud nemám takovou schopnost). Chcete-li silné dovednosti, vymyslete si adekvátní nevýhody (fyzické – chybí mi část těla, psychické – mám nějakou psychickou poruchu, v minulosti – otec vrah, matka děvka).
Až na Merlina má každý do začátku tři dovednosti, v sobotu ráno získá čtvrtou a v sobotu v poledne pátou.
Mapa herního území
Červený fáborek je konec herního území. Modrý fáborek je nepřekročitelná řeka. Bílý fáborek nad modrým je most (musíte se ho dotknout rukou).
Milý internetový poutníče,
ať už sem zabrousíš z jakéhokoli důvodu,
buď vítán! Doufám, že zde najdeš vše,
cos najít chtěl.
Jakub